Saturday, March 12, 2011

Dota..... Al-Kisah~

Aku rindu nk main dota... Sem lepas keja mendota je... Sampaikan xtido aku dibuatnye... Hahaha... Kadang2 tu smpai xsedar hari da pagi... Dgn dota je aku leh menikmati matahari terbit... Haha.. Sebabnya xtidur sampai ke pagi.. Lepas tu terbenamlah aku di tilam... Huhu..

DOUBLE KILL!!! GODLIKE!!! HOLY SHIT!!!














Mata dah ngantuk.. Tunggu masa nk lenyap je dalam mimpi... Da ready fizikal dan mental utk tdo.. Tiba2...
"Dota jom!!" dari badan yg lemah terus aku terduduk mengadap laptop. Ntah laptop sape la aku gagau.. Hahaha.. "Weh! Sape lg join ni? Ramai2 baru best.." tiba2 je slot penuh. Hahaha.. Memang pantang diajak! Dari yg buat assignment smpai lah yg separa melayan alam mimpi, semua terus duduk mengadap laptop. Tiba2 ruang bilik yg luas terasa sempit. Usahkan nk lalu, nk pusing kiri kanan pun dah kena muka orang! hahaha... Bagi yg xmain dota dlm bilik, mereka terpaksa la redha je.. hehehe~

Game pun bermula... Hahaha... Sape yg silap pilih hero (selalunya aku) akan selalu maki hamun member2 yg gila kill. huhu.. Mana xnya, tgh sedap2 spam skill, ulti bagai.. Tiba2 dia masuk terus kill.. PuK*!!!! Itu kill aku la CiB@! !!!! Hahaha.. Mane leh main dota xbising beb.. Bukannya main catur! Hahaha.. Ade la membe aku sorang nie baru nk mula main.. Kitorang pun ajak la.. "xpe2.. ko ikut je kitorang.. kitorang ajar" start2 game je terus kitorang pekik. "BODOH la!!! yg ko gi guna ulti kat creep pehal!!!!!!!" budak tu terkebil2 tgk screen.. Sbenarnye kitorang saje je kacau dia.. Tp memang agak bengang gak lah sbb dia gi ulti beastmaster dkat creep yg dah merah. Hahahaha!~ Gelak guling2 time tu.. Aku pun ckp kat dia "weh! ko gi beli item!" dia pun terkedek2 balik base beli item... sekali dia datang balik, kitorang semua tgk item dia.. "weh! ko nk bg hero ko pakai baju ke ape nieh??!!! Glove dua! Boots dua!" hahahaha! memang agak kejam lah sbb gelakkan budak baru nk main tp sumpah kalau korang ada kat tempat aku, gelak xhabes kot.. 2 minggu gelak x habes. hahaha.. Lepas tu xpe.. Dia gi secret shop, aku pun farm je lah sbb ingat dia nk beli item.. Tp yg peliknya, dia dok lama gila ka secret shop tu.. aku dgn niat nk tolong pun tnye lah.. "ko nk wat item ape tu?" Tiba2 dia tnye aku, "apahal xleh pukul pun org nieh!" aku terus pause game dan gelak smpai ke tandas! Tp sumpah kesian dowh kat dia.. Tp kelakar...... Lepas tu kitorang main 1 game lg.. Skarang dia pakai lycan. Haha.. ni lagi kelakar.. Dia keluarkan anjing kat base, lepas tu dia gi lane, tinggalkan anjing dia! "ko nk suruh anjing ko jaga base ke?" gelak lg.. hahahahahah.. Lg xleh blah, time tu kitorang tgh gank, panggil dia masuk skali, dia dgn semangat yg jitu jerit "tepi! tepi! biar aku kill!!!" kitorang punya la cari hero dia dkat screen.. mane la tau kot2 dia nk surprise attack ke.. "mane ko!!" aku jerit. "tepi! tepi!" dia jerit balik. "ye la tp mane ko!!!!!!!" aku pulangkan jeritannya. nk tau mane hero dia ada? kat base. hahahahaha! xgerak2 pun..

Lepas dari tu kitorang ajak dia, dia da xnk main.. hehehee~

No comments:

Post a Comment