Sunday, March 6, 2011

Pagi yg gelap...

hiush..... baru je bangun nieh... semalam lepak2, shisha.. ngan member2.. terasa seronok di hati ini walaupun hakikatnya aku ponteng hari nie. hahahahaa! keadaan memaksa.. huhu.. tersekat kat rumah member aku.. sebab kereta dia masuk bengkel.. xsangka la plak kan. cternye..
shisha ni lg bahaya dari rokok????

"weh, jom lepak mana2 malam nie. aku bosan gila weyh......" sambil bergolek2 atas katil dia, aku luahkan rasa yg da lama terpendam sejak aku smpai rumah dia. hahaha.. dia tgk muka aku. "ko nk lepak mana? ko nk smoke ek?" maklumlah, rumah dia mana leh open smoke cmtu je.. aku respect la permintaan dia.. tp bila keinginan tu datang, aku xleh nk tahan lama2. hahahaha. so aku ajak la dia lepak luar. dia capai kunci keta.. pastu aku pun siap2 la.. harapan penuh di dada. haha. tgh dok siap2 dia masuk balik. "weh, xleh kuar. clutch pad tercabut!" hahaha.... itulah citernye.. so hari ni aku tersekat la kat rumah dia smpai hari selasa... selamat hari selasa xde kelas.. tp hari ni je la yg aku ponteng.. adoi... lantak lah. malas nk pikir2.

No comments:

Post a Comment