Sunday, March 6, 2011

Jangan sampai AKU....

hye. sape2 yg kenal aku tau la aku ni panas baran ke x. penyabar ke x. tp aku bukan yg jenis suka mengungkit. lagi benci bila orang yg balik2 nk ungkit.

fuck you!




"you're already down, don't drag others with you"

(this is not the direct translation to the exact phrase that was bounce all over me.)


Memang lah berbulu aku bila dga benda cmnie. benda2 kecik dia nk ckp aku cmtu? haish... ko sedar diri ke x. karang kalau aku ungkit semua benda, gado xpasal kang. ko sendiri ckp.. member2 malas lah nk berkira.. tp ngan aku ko berkira bukan main. aku xtau la ko anggap aku member ke x tp cara ko pakai barang2 yg aku bwk semua nmpk cm kita ni member la kan. haa tu aku da mula ungkit. fuck la. ish2. aku cuma nk ingatkan ko la, ko ckp kat org tu, tgk2 diri ko dulu.. jgn reti nk sesah ikut sedap mulut ko je.. japg aku pun sesah pakai kaki mau?

No comments:

Post a Comment