Sunday, March 6, 2011

aku kena xpa.. ko kena xbleh?? eh?

ni ada lagi satu cerita...
agak kelakar la bila aku pikir2 balik perangai orang nieh.

salah satu tabiat dikalangan member2 adalah aktiviti mengutuk. haha
kutukan adalah sesuatu yg wajib bagi member2 yg tgh lepak, smbil hisap rokok, kat mamak..
mesti ada satu mangsa bahan yg akan ditertawakan oleh semua orang.
benda tu kira normal la kan??
hahahahaha!!! ko ni perangai mcm anjing!!!!

sape la yg xpenah kutuk hidup2?
mesti dia xde member..

kadang2 kutukan tu mampu menceriakan..
kadang2 kutukan mampu membuka mata..
dan kadang2..
tapi jarang2..
kutukan tu bleh bawak gado.








kes aku plak, kena kutuk and mengutuk tu perkara biasa. bila smpai turn aku dibahan. redha je la.. xleh nk melawan sgt.. karng nnty kena lg teruk.. aku chill je lah. tnye je lah mana2 member2 aku. xsenyum, gelak. xgelak, aku diamkan diri saja. akur dengan keadaan.

tp ada la sorang mamat nie... member aku gak, kalau dia kutuk orang.. xnk berenti kot.. suka dia..
tp baru2 ni ada la aku dapat point nk bahan dia.. then aku pun gangbang la bahan dia ngan member dia.. tiba2 dia ngamuk kat aku sorang. aku tekejut la. tnye dia pehal. pastu dia angin lg.. cara dia aku tau la dia xpuas ati sbb aku bahan dia.. hahaha. aku gelak sorang. nmpk sgt ko ni sgt fragile. sgt mudah utk digoncang! haha. baru bahan sket da xtahan. manja. nmpk sgt la aku ni lg everlasting dari ko mcm bateri eveready. hahaha!

tu la.. kalau da tau diri tu xleh terima dibahan.. jgn la bahan org cm aku ni.. yg da memang kebal telinga mcm bontot kuali.. hahahaha.. noob.

No comments:

Post a Comment