Monday, May 2, 2011

life.rar

Hidupku di compresskan di dalam satu post.


Ok. Memandangkan aku da lame x update blog and mostly sbb aku xde masa n malas tp mungkin jgak sbb "xbrape nk ade" internet kat rumah sewa aku.. So skarang aku nk compilekan semua yg terjadi kat aku this past few weeks dlm satu post.

Presentation Finale 
Bz gile aku time nieh. Crit session yg aku pegi hanyalah 2 kali. Hahaha. Memanglah aku xkan tunjuk crit form aku time present. hehehe... Tp alhamdulillah aaa aku sempat gak siap walaupun ada sedikit kekalutan berlaku pada sesi awal presentation. Bleh plak lecturer nk extend submission. Slalunye aku suka la.. Tp memandangkan aku da siap n xtdo malam aku tunggu nk present, memang la hangin gak aku time tu... Tp requirement aku hari tu pun xcukup gak... hehe... alaaa tp kire ok la aku siap semua drawing~! haha. yg xde model ngan sample board je.. heheh. Tp kire ok la aku puas ati gak la ngan ape yg aku wat... 1st time! eh x. 2nd time! 1st time hotel haritu. hehe~!

Escape attempt #1
Jantung aku dah berdegup kencang. "diorang tau ke x nie? aku da amik semua langkah berjaga2 nieh" aku berfikir dalam hati. Kalau tahu memang la mampos aku. Xsanggup aku weh~! Citernya? Kejap2..  Kena tahu dulu ape yg aku xsanggup kena... Diikat pada pagar rumah, menanti nasib yg akan menimpa diri.hahaha.. itulah yg member aku kena time bday dia. aku time tu tanpa memikirkan karma pun join skali upacara simbah air ashtray dan baling telur. haha.. tp aku xbaling la telur tu. ade 2 sebab. satu, aku xnk kotor dgn bau telur tu melekat kat aku. dua, aku xmakan telur so aku memang xleh bau langsung telur tu kalau x aku muntah.. huhu. hahaha... tp malam tu aku terkena gak tempias sket. Member aku gi baling tepung kat aku instead of the bday boy. huhu... seb bek sket... So hari2 berikutnya berlalu dengan biasa, smpailah aku mula detect something fishy. mula2 diorang nk tgk card matrix aku. utk "toyol" katanya. Aku mengambil langkah berjaga2 utk xbg. Selamat....

Hari semakin hampir dgn harijadi aku. Time nie barulah aku rasa nyesal take part dlm fiesta mlm harituh. aduh... Aku amik keputusan utk chiow balik rumah. Tanpa byk soal, diorang mcm letgo je.. Mcm xtau bday aku. hahhahah! selamat! Aku siap tukar bday dlm fb lg. takut diorang check. da sampai rumah... baru aku tukar balik bday aku(very2 wrong move mr.take it easy too much) hahahaha... kalau diorang nk wat pape pun, da lepas bday aku so it is against the rule.. kan???

Haha... I guess..

Hehehehe!! Owh?! FU!!!!!!! 
Hahaha! Aku dirumah dgn hati yg gumbira... Tanpa ku sedar, msg masuk fon... Hahaha... Dari memberku yg kena mlm tu.. Msg dia membuatkan aku terkedu..."ko balik la lambat mane pun.. ko tetap kena" damn!!!! Long story short. I was never safe though i feel like it. aku da memang tahu. aku xmungkin terlepas. hahaha.. 25.4.2011. bukan bday aku pun. tp bday housemate aku. semua beria2 nk kenakan dia kecuali aku. sbb aku tahu. mungkin aku yg kena mlm nieh. dari ambiance mlm tu. aku dapat rasakan sesuatu yg xelok. tp aku tetap wat muka slamber... haha... member aku da kena ikat... hahahahaha! mungkin diorng ni da lupe kan???(xakan!!!) haha... time kat luar tgh ikat2 member aku.. aku lepak la dgn diorang.. then aku nk masuk rumah jap.. member aku jeling kat aku.. 0.0 what is that for????!!!! utk mengelakkan sesuatu xelok terjadi. aku pun decide memang time utk aku masuk dlm. huhu.. elok je aku nk masuk, ada orang peluk aku tiba2 dan kedengaran lagu yg paling aku benci.. "mana nk lari, mana kau nk sembunyi..." kim22222kkkkk!!!!!! dalam hati aku memaki2 diriku yg terleka sebentar.... haish.... the rest of this story is as u've imagined..

there is a certain restriction i've put on this but diorang ignore srupe tu gak... shit!

arnab. punya taik.

air ashtray skali dgn isi2nya

soya basi.

mix it up together dlm lautan sengsara... and... voilĂ ! 
(remember. aku kena ikat dan vulnerable so bear the pain with me)




No comments:

Post a Comment