Saturday, January 29, 2011

Mungkinkah Kematian?

wah.... hari ni memang xkan aku lupe smpai bile2... 1 kejadian yg ngeri berlaku di depan mata aku... huhuuu~ cmni, hari ni, aku ingat nak wat la makan2 sket.. jd aku panggil la kwn2 yg dekat umah ni... ala... makan pun xseberapa... tunggu punye tunggu, tgk2 hujan. punye la frust xde tahap... aku pun call kwn2, takut diorg xjd dtg... huujan pun reda... org ygpertama dtg, fitri. huhu... kami pun sembang la... dipendekkan cerita, dia da nak balik dah.... aku pun keluar la nak tgk dia balik.... sembang2 punya sembang, tiba2, aku tgk sekor anak kucing aku menggelupur atas lantai. aku pelik r. pesal menatang ni. owh, btw, fitri dtg nek moto... tiba2, darah memancut2 keluar dri mulut kucing tu. aku da panik dah. arghh!!!! dia kena langgar ngan moto fitri!!!! aku pegang kucing tu, takut dia lari, nak lari ape mendenye.. da nyawa2 ikan.. aku pun angkat la.... suasana sangat menyayat hati time tu... fitri lg la. gelabah gaban. darah terus menerus tersembur dari hidung dan mulut kucing tu. tgn aku pun dipenuhi darah.... huh. rasa cm pembunuh plak time tu. aku panggil mak aku. mak aku keluar dgn muka yg panik. adik aku xtau lg time tu. tu kucing kesayangan adik aku. muahahahaa!!! (kejammnnnyerrr) huhu... tu al kisahnyerr... skaarang.. kucing tu hidup/mati. aku pun xtau. xgerak2 pun. tp nyawa lg...


-yup. da mati pun-

No comments:

Post a Comment