Sunday, January 30, 2011

Crappy Companion

Aduh.. Aku xpaham la... Hidup aku penuh dgn benda2 yg aku xpaham. Kenapa xleh bg benda2 yg aku paham berada di ruang lingkup hidup aku? Kenapa nk kena lingkupkan dgn benda2 yg aku xpaham?!

Budak dah besar... Xkan xpaham bile ckp tanak... Tlong la paham... Dia da xperlu ikut ke sana ke mari.... Dia dah DEWASA.

Tlong la bagi peluang utk dia buktikan yg dia leh berdiri dgn kaki sendiri.. Sampai bila nk bertongkatkan kau... Tolong la... Kau maybe nmpk dia xde daya utk berdiri sendiri tapi cayalah, dalam hatinya, keinginannya semakin hari semakin melonjak utk berlari dgn kaki sendiri... Tanpa mengharapkan kau lagi... Cuba bagi harapan yg dia pun bleh berlari tanpa kau... Aku nk dia bebas membuat keputusan sendiri tanpa rasa terbeban oleh kau... Cuba diam bila dia nk wat keputusan dan tgk apa kemampuannya. Cukuplah menjadi mulutnya dan kakiknya.. Dia bukan cacat!!!

No comments:

Post a Comment