Saturday, January 29, 2011

Chennttaahh~

herm.... sbenarnye, aku cm da malas nk post crita2 pasal cinta ni... tpkan, once in a while cm ok gak kot..
pengalaman da byk mengajar tp np aku still xnk mempelajarinya? herm...


perempuan.. memang tempting.. skali tgk, rasa cm nk owning je pompuan tu... herm... tp mampukah aku utk pawn semua pempuan yg aku nk? sometimes in life, u must loose some and gain some, tp dlm case aku, byk loose dri gain kot. ke aku yg xnmpk?

bercinta, bergadoh, semuanya da rasa... smpai aku da mcm malas nk pikir dah... kalau ada, adalah. kalau xde, aku nk bg ada gak!!! aku jenis yg cepat sgt fall in love. itu yg buat pempuan cm doubt kat aku.. ingat aku just nk main2.. dah nk wat cmne, aku jenis cmtuh. tp once aku da spot yg aku nk.. aku akan try dapatkan what ever it takes.


penah skali aku just couple, for revenge. payback kat pempuan yg wat xtentu hala kat hidup aku.. skarang baru rasa cm kesian kat pempuan tuh... erm.. nk ckp aku xsuke pempuan xleh, sbb aku laki.. and aku bukannye gay. erm... tpkan, NP PEMPUAN SGT PAYAH UTK DIFAHAMI~~~~~


dia ckp dia suka tp nanty dululah... xnk get to serious, tetibe2 dia da ada org baru....

what the hell.... hypocracy...

so now.... cinta? gi mampus!




-no comment-

No comments:

Post a Comment